علاقه مندان به حفظ موضوعی قرآن مجید

وبلاگ شخصی یکی از شرکت کنندگان طرح حفظ موضوعی قرآن

علاقه مندان به حفظ موضوعی قرآن مجید

وبلاگ شخصی یکی از شرکت کنندگان طرح حفظ موضوعی قرآن

علاقه مندان به حفظ موضوعی قرآن مجید

روز اول که در طرح حفظ موضوعی قرآن کریم درسایت راسخون ثبت نام کردم صرفا از روی علاقه واحساس نیاز شخصی بود اما بعداز چندروز از سازمان اوقاف وامور خیریه به من زنگ زدند و آدرس وکد پستی رو خواستند قرار شد که هرهفته با من تماس گرفته بشه وزیرنظر استاد محترم حفظ جزوه 300موضوعی قرآن کریم رو شروع کنیم . جزوه هم به صورت هدیه برام پست شد.
ازاون به بعد هرهفته 5شنبه ساعت 6 "استاد هاشمی" عزیز زنگ می زدند تااینکه در ابتدای سال 1394موفق به اتمام 300موضوع کتاب شده و اکنون بیشتر به مرور این موضوعات و مطالعه سایر منابع قرآنی با رویکرد موضوعی و حتی منتظر جلدهای احتمالی بعدی این جزوه ارزشمند هستم .
امیدوارم این وبلاگ محلی برای بحث وتبادل نظر خودمانی شرکت کنندگان وعلاقه مندان به طرح حفظ موضوعی قران مجید "سازمان اوقاف امور خیریه" وتبلیغی برای این طرح نورانی بشه.
الاحقر:علیرضا خدادوست amozesh217@gmail.com

باسلام خوشبختانه سری دوم 150تایی فایل های صوتی  و سری اول هم با پاره ای اصلاحات  با صدای استاد سعدالغامدی واستاد پرهیزگار(با مشارکت دوستان مرکز حفظ مجازی قرآن کریم) کامل شد که لینک دانلود آن را خدمتتان تقدیم میکنم.

پیشنهاد می کنم اگر قبلا سری اول را دانلود کرده اید هم مجددا اصلاح شده آن را دانلود واستفاده بفرمایید.

دریافت فایلهای صوتی باصدای استادسعدالغامدی قسمت1(موضوع1تا150)/قسمت2( موضوع151تا300)

========================
دریافت فایل های صوتی باصدای استادپرهیزگارقسمت1(موضوع1تا150)/قسمت2(موضوع 151تا300)

========================
دریافت فایل های صوتی باصدای استادمحمدصدیق منشاوی قسمت1(موضوع1تا150)/قسمت2(موضوع151تا300)
========================
دریافت فایل های صوتی باصدای استاد شیخ ماهر المعیقلی(با کیفیت بالا.در6قسمت 50موضوعی .حجم هر قسمت نزدیک 20مگابایت) قسمت اول/قسمت دوم/قسمت سوم/قسمت چهارم/قسمت پنجم/قسمت ششم
========================
دریافت فایلهای صوتی باصدای مشاری العفاسی (غیرفعال)
========================
نیازی به توضیح نیست!!! که لازم نیست دوستان هردوقسمت را با صدای یک استاد دانلود کنند ومی توانندهرقسمت را با صدای استاد متفاوتی در اختیارداشته باشند.به هر حال این به سلیقه وعلاقه شما بستگی دارد!!!

========================================================

1-دراین پست اطلاعات کاملی راجع به چگونگی استفاده بهتر  از این فایل های صوتی در گوشی موبایل ودررایانه عرض شده است: http://quranhefz.blog.ir/1393/08/25/soundfiles

2-دوستانی که ازگوشی های اندرویدی پایینتر از ورژن4 یا جاوا یا سیمبیان استفاده می کنند احتمالا نمی توانند متن موضوعات را درهنگام پخش ببینند و شاید اگر موفق به نصب نرم افزار پخش صدایی با قابلیت نمایش متن آهنگ(lyric) شوند از این قابلیت هم بتوانند سود ببرند . به هرحال سعی شده است که با درج تعدادی از مشخصات هر موضوع درسی به عنوان نام آرتیست یا تایتل یا ژانر در فایل صوتی مربوطه مقداری به استفاده ودسته بندی راحت تر موضوعات کمک شود.

  • ۹۳/۱۲/۲۴

نظرات  (۱)

  • محمد غلامی
  • سلام علیکم
    خیلی عالی ، تشکر میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی