علاقه مندان به حفظ موضوعی قرآن مجید

وبلاگ شخصی یکی از شرکت کنندگان طرح حفظ موضوعی قرآن

علاقه مندان به حفظ موضوعی قرآن مجید

وبلاگ شخصی یکی از شرکت کنندگان طرح حفظ موضوعی قرآن

علاقه مندان به حفظ موضوعی قرآن مجید

روز اول که در طرح حفظ موضوعی قرآن کریم درسایت راسخون ثبت نام کردم صرفا از روی علاقه واحساس نیاز شخصی بود اما بعداز چندروز از سازمان اوقاف وامور خیریه به من زنگ زدند و آدرس وکد پستی رو خواستند قرار شد که هرهفته با من تماس گرفته بشه وزیرنظر استاد محترم حفظ جزوه 300موضوعی قرآن کریم رو شروع کنیم . جزوه هم به صورت هدیه برام پست شد.
ازاون به بعد هرهفته 5شنبه ساعت 6 "استاد هاشمی" عزیز زنگ می زدند تااینکه در ابتدای سال 1394موفق به اتمام 300موضوع کتاب شده و اکنون بیشتر به مرور این موضوعات و مطالعه سایر منابع قرآنی با رویکرد موضوعی و حتی منتظر جلدهای احتمالی بعدی این جزوه ارزشمند هستم .
امیدوارم این وبلاگ محلی برای بحث وتبادل نظر خودمانی شرکت کنندگان وعلاقه مندان به طرح حفظ موضوعی قران مجید "سازمان اوقاف امور خیریه" وتبلیغی برای این طرح نورانی بشه.
الاحقر:علیرضا خدادوست amozesh217@gmail.com

انفاق ، صدقه ، ربا

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ق.ظ

طرح زیر پوستری است که براساس سلیقه خودم طراحی کردم برای  آیه زیبایی که خیلی وقت بود ذهنم را درگیر خودش کرده بود ..بااینکه می دونم طرح دوم که در ادامه مطلب ملاحظه می فرمایید عموم پسند تر هست اما خودم با طرح اول بیشتر ارتباط برقرار کردم.

انفاق صدقه برکت ربا

 بگذریم!!!

آیه ای که در این تصویر درج شده آیه 268 سوره بقره است و این آیه رو موقع گوش دادن یکی از تلاوتهای شیرین و مفهومی اکبرالقراء استاد مصطفی اسماعیل انتخاب کردم .
این تلاوت مربوط می شه به تعدای از آیات اقتصادی سوره بقره  حول محور انفاق و صدقه -که موجب برکت در مال می شود - و نهایتا ربا است وحدودا 32 دقیقه زمانش هست .
شنیدن کامل و دقیق و با حوصله این تلاوت به همه قرآن دوستای عزیز پیشنهاد می شه(مخصوصا دریک فضا و زمان مناسب و با تدبر و تمرکز کامل......).

همه دوستان به ویژه مستمعین حرفه ای تلاوت قرآن و علاقه مندان به استاد مصطفی اسماعیل این تجربه رو از دست ندیم .... 

دانلود فایل صوتی تلاوت آیات 261تا281بقره +آیات26تا41 از سوره نازعات

دریافت فایل صوتی سوره بقره استاد مصطفی اسماعیل به تنهایی

........................................................

انفاق صدقه ربا برکت دنیا


  • ۹۵/۰۱/۲۳

نظرات  (۱)

Just over two years i voted lame cos thats what it is ! they always say the likes of she tastes her frist cock like yeah right like why would she leave that so you cheap bastards could video tape it eh god you lot talk some pish !get a grip sh#7e821&;s nice tho lol

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی