علاقه مندان به حفظ موضوعی قرآن مجید

وبلاگ شخصی یکی از شرکت کنندگان طرح حفظ موضوعی قرآن

علاقه مندان به حفظ موضوعی قرآن مجید

وبلاگ شخصی یکی از شرکت کنندگان طرح حفظ موضوعی قرآن

علاقه مندان به حفظ موضوعی قرآن مجید

روز اول که در طرح حفظ موضوعی قرآن کریم درسایت راسخون ثبت نام کردم صرفا از روی علاقه واحساس نیاز شخصی بود اما بعداز چندروز از سازمان اوقاف وامور خیریه به من زنگ زدند و آدرس وکد پستی رو خواستند قرار شد که هرهفته با من تماس گرفته بشه وزیرنظر استاد محترم حفظ جزوه 300موضوعی قرآن کریم رو شروع کنیم . جزوه هم به صورت هدیه برام پست شد.
ازاون به بعد هرهفته 5شنبه ساعت 6 "استاد هاشمی" عزیز زنگ می زدند تااینکه در ابتدای سال 1394موفق به اتمام 300موضوع کتاب شده و اکنون بیشتر به مرور این موضوعات و مطالعه سایر منابع قرآنی با رویکرد موضوعی و حتی منتظر جلدهای احتمالی بعدی این جزوه ارزشمند هستم .
امیدوارم این وبلاگ محلی برای بحث وتبادل نظر خودمانی شرکت کنندگان وعلاقه مندان به طرح حفظ موضوعی قران مجید "سازمان اوقاف امور خیریه" وتبلیغی برای این طرح نورانی بشه.
الاحقر:علیرضا خدادوست amozesh217@gmail.com

سلام وخوش آمد

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۶ ق.ظ
باسلام خدمت همه دوستان عزیز وهمچنین بزرگوارانی که با جستجوی کلمه حفظ موضوعی قران و یا quran hefz به این صفحه وارد شده اند .
ان شاءالله همیشه قرآن سبب وحدت واتحاد ما باشد.
توی این وبلاگ ان شاءالله نکات وتجربه های شخصی خودمون رو درباره طرح حفظ موضوعی قرآن مجید وجزوه 300موضوعی حفظ قرآن


 

درمیون خواهیم گذاشت وصمیمانه مشتاق شنیدن نکات وظرایف ارسالی از طرف شما خوانندگان عزیز درباره این طرح نورانی و یا تک تک آیات وموضوعات آن هستم  
  • ۹۳/۰۷/۱۵

نظرات  (۱)

با سلام خدمت شما دوست گرامی، از اینکه در وبلاگ خودتان کارهای قرآنی، خصوصا حفظ موضوعی قرآن را تکریم و اشاعه می دهید خوشبخت بوده و از این طریق قدردانی و کمال تشکر را از اقدامات بی بدیل شما می نماییم. لطفا تعامل خود را با مدیر مرکز آموزش جازی حفظ قرآن بیشتر بنمایید.
با تشکر: مدیریت مرکز آموزش مجای حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی