علاقه مندان به حفظ موضوعی قرآن مجید

وبلاگ شخصی یکی از شرکت کنندگان طرح حفظ موضوعی قرآن

علاقه مندان به حفظ موضوعی قرآن مجید

وبلاگ شخصی یکی از شرکت کنندگان طرح حفظ موضوعی قرآن

علاقه مندان به حفظ موضوعی قرآن مجید

روز اول که در طرح حفظ موضوعی قرآن کریم درسایت راسخون ثبت نام کردم صرفا از روی علاقه واحساس نیاز شخصی بود اما بعداز چندروز از سازمان اوقاف وامور خیریه به من زنگ زدند و آدرس وکد پستی رو خواستند قرار شد که هرهفته با من تماس گرفته بشه وزیرنظر استاد محترم حفظ جزوه 300موضوعی قرآن کریم رو شروع کنیم . جزوه هم به صورت هدیه برام پست شد.
ازاون به بعد هرهفته 5شنبه ساعت 6 "استاد هاشمی" عزیز زنگ می زدند تااینکه در ابتدای سال 1394موفق به اتمام 300موضوع کتاب شده و اکنون بیشتر به مرور این موضوعات و مطالعه سایر منابع قرآنی با رویکرد موضوعی و حتی منتظر جلدهای احتمالی بعدی این جزوه ارزشمند هستم .
امیدوارم این وبلاگ محلی برای بحث وتبادل نظر خودمانی شرکت کنندگان وعلاقه مندان به طرح حفظ موضوعی قران مجید "سازمان اوقاف امور خیریه" وتبلیغی برای این طرح نورانی بشه.
الاحقر:علیرضا خدادوست amozesh217@gmail.com

حفظ کل قرآن در53روز!

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ق.ظ

"دختری که کل قرآن را در 53 روز حفظ کرد

به نام خدا
سلام

[عکس: 13936_1O6Q123B_pic.jpg]


به گزارش شیعه آنلاین، «طوبی قلیچ» دختر جوان 20 ساله ترکیه ای .....

.........................................پس از فارغ التحصیل شدن از "مرکز آموزشی سخنرانان" تصمیم گرفت نزد استاد حفظ قرآن خانم «خدیجه شاهین» به حفظ قرآن بپردازد. این تلاش پیوسته وی پس از مدت بسیار کوتاهی یعنی تنها در 53 روز به نتیجه رسید و او موفق شد کل قرآن کریم را حفظ نماید و تقدیرنامه ای از مفتی منطقه "جانقایا" در آنکارا دریافت کند.

«طوبی قلیچ» در مورد چگونگی حفظ قرآن کریم در این مدت کوتاه گفت: با فهم خوب زبان عربی، تکیه بر قدرت حافظه ای بالا و حضور فعال و به صورت خصوصی نزد استاد، توانستم به هدف خود در این مدت دست یابم.

در همین راستا «خدیجه شاهین» درباره توانایی های فوق العاده این دختر جوان 20 ساله گفت: «طوبی» دارای اراده و عزم فوق العاده ای است که در این راه تمام فداکاری ها را برای رسیدن به هدفش انجام داد. او ساعات بسیار کمی را می خوابید و به اندازه ای می خورد که بتواند بکار حفظ ادامه دهد. به طور خلاصه او بسیار مستعد است و از این استعداد خود در وقت مشخص شده برای حفظ قرآن استفاده کرد.


منبع : http://shia-online.ir/"

به نقل از: انجمن تحصصی قاریان قرآن کریم

  • ۹۴/۰۱/۲۳

نظرات  (۵)

خیلی هم عالی...👏🌹
  • محسن نجف زاده
  • جالب بود / دمشون گرم / ان شاءالله بعد حفظ بریم برای عمل به قرآن.
    با سلام و تشکر 
    در اه ترویج قرآن کریم موفق و موید باشید
    salam.
    khoda ghovat.
    dar iran afradi hastand ke quran ra dar mahe mobarake ramazan be modate 30 roz hefz kardand ke hatman in az barakate por feize in mah ast.
    dar pnahe kalame elahi bashid.
    eltemase doa.
    mostadam bashid.
  • مصطفی قیاسوند
  • سلام خیلی عالی اجرتان با صاحب العصر والزمان سلام الله علیه .من از علاقمندان حفظ موضوعی هستم  ولی دیر با من تماس حاصل شد و توفیق نشد .. اگر امکان دارد برنامه پخش شده از رادیو معارف  را نیز زیپ کرده تا ما یکجا دانلود کنیم التماس دعا
    پاسخ:
    متشکر از لطف شما . درنظر هست که ان شاءالله  فایل صوتی این برنامه هم درصورت امکان با مقداری ویرایش!!(یا خلاصه کردن تیتراژ و آهنگ های قابل حذف و به صورت فصل به فصل ) برای دانلود قرار داده شود .البته بنده هم این فایل ها را از دو لینک گفته شده دانلود می کنم پس باید کمی صبر کنیم تا قسمت های بیشتری از برنامه پخش شود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی